Soundstorm Music''s & Remixes Download

دانلود موزیکها و ریمیکسهای ساندستورم

Soundstorm Music''s & Remixes Download

دانلود موزیکها و ریمیکسهای ساندستورم

کارهای جدیدم

مدتیه که رو بلاگم چیزی نزاشتم علتشم اینه که دارم روی 2 تا موزیک کار میکنم که یکیش ریمیکس موزیک جدید بیباک هستش به نام این نیز بگزرد و موزیک بعدیم یه ترنسه فوق العاده از خودم هستش و دارم روشون کار میکنم به محض آماده شدن از همین بلاگم شرو میکنم به پخش کردنشون...

DJ Aligator & ATB & Darude (Club Mix By Soundstorm)Download

میکس دوتا از بهترین ترنسهای سال که از شنیدنشون پشیمون نمیشین ... این دو هر کدام در سالهای انتشارشون بهترین موزیک سال شدن و الانم صدا و سیما ازشون تو شبکه ها استفاده میکنه ... ولی حالا یه میکس حرفه ای از اینا رو گوش بدید<<<<میکس توسط soundstorm >>>



                                                        Download



DJ Aligator-Next Level Album

امروز آلبوم جدید علیگیتور رو دانلود کردم ... یه جورایی انگار سبکشو عوض کرده ... اون سبک آلبوم 2009 ش نیس ولی واقعا جالب بوووود.

Majid Yahyaei-Hagh Dari (Trance Version) Soundstorm Remix

دانلود ریمیکس زیبای موزیک حق داری از مجید یحیایی




Download در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

From The Trance (Trance Electro Mix) Download

موزیک فوق العاده From The Trance به سبک زیبای ترنس(حتما گوش کنین)


Download





لطفا نظرات و پیشنهادای خودتونو بزارین تا استفاده کنم.

ادامه مطلب ...